piątek, 1 lutego 2013

Wyniki Candy

Witajcie
Dziękuję za zainteresowanie, miło mi, że tyle osób ustawiło się w kolejce po prezenty, mieliście zwiększoną szansę, ponieważ wystawiłam dwa losowania :) Mam nadzieję,że zostaniecie na dłużej jako obserwatorzy
Dziękuję za zaproszenia, dopiero dzisiaj przejrzałam Wasze piękne blogi.

Trochę zaniedbałam aktywność blogową, ale od tygodnia mam zapalenie zatok i przy tym łzawią mi oczy, więc unikałam komputera, ale jest już lepiej i czuję wiatr w nosie !!! (ktoś z klientów musiał mi sprzedać zjadliwego baktera, gdyż nie pamiętam takiej infekcji u siebie)

A oto wyniki losowań:

w pierwszym losowaniu z gazetką i stempelkiem los uśmiechnął się do Szafirka

w drugim losowaniu z biżuterią wygrała Nie-zapominajka

Gratuluję Wam serdecznie i proszę o kontakt na priv (podajcie proszę adresy do wysyłki)

Pozdrawiam
Gosia :)

4 komentarze:

  1. Gratuluje dziewczynom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szcześciarom, miło było się zabawić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi niespodziankę sprawiłaś!!! Bardzo dziękuję!!!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję szczęśliwym zwyciężczyniom:}

    OdpowiedzUsuń