sobota, 28 września 2013

Urodzinowe candy !!!





Dzisiaj mija dokładnie rok od opublikowania pierwszego posta na moim blogu. Nigdy nie prowadziłam pamiętnika i nie sądziłam,że mogę być taka systematyczna i twórcza! Opublikowałam 361 postów, czyli prawie codziennie, opublikowanych prac już nie liczę :)
Wzbogaciłam się o cały regał przydasi (kosztowały majątek:), pracując twórczo dużo się nauczyłam, również dzięki Wam korzystając z różnych kursików i podglądając blogi.
Z tej okazji ogłaszam candy, również na FB, czyli dwa różne zestawy do wygrania.



 Na blogu do wygrania zestaw:
 8 serwetek, 
garść modelinowych zawieszek mojego autorstwa do wykorzystania przy breloczkach, zawieszkach do przepiśników itp., 
taśma dekoracyjna 
oraz porcja 50g herbaty do wyboru z mojego sklepu




 CO TRZEBA ZROBIĆ: 

1. Zostań publicznym obserwatorem tego bloga oraz

2. Dodaj podlinkowany do tego wpisu banerek z candy na pasku bocznym swojego bloga;

3. Umieść pod tym wpisem komentarz, którą herbatkę wybierasz

Dla osób mających konto na facebooku wystawiłam drugi zestaw



4.Proszę o jeden komentarz na osobę, 

5. Zapisy trwają do 14-10-2013 do godz. 24;00, wyniki ogłoszę następnego dnia

  • nagrody wyślę tylko na adres w Polsce


Zapraszam serdecznie do udziału.



                                                  Gosia :)

21 komentarzy:

  1. Z milą chęcią sie zapisuje po Twoje slodkości, może szczęście dopisze :)
    nitusiek.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne candy , warunki spełnione :) http://allegro.pl/herbata-rooibos-lemonita-bio-50g-bezteinowa-i3526707198.html Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw
    Tutaj wybiorę sobie inna herbatkę
    http://allegro.pl/herbata-zielona-sencha-pigwa-cytryna-50g-i3553180314.html

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja z miłą chęcia się zapisze, a mi się marzy herbatka żurawinowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie się zapisuję a herbatka http://allegro.pl/ostropest-nasiona-mielone-200g-zdrowa-watroba-i3519821145.html. pozdr

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja również zapisuje się na te skarby a do tego w razie jak by mi się udało to wybieram herbatkę Mate IQ.
    Banerek umieściłam w oddzielnym poście ponieważ na pasku bocznym nie umiem. Jak by ktoś mi mógł objaśnić jak to się robi byłabym bardzo wdzięczna. A tu link do posta http://papiliodemoleus.blogspot.com/2013/10/urodzinowe-candy-w-galerii-przy-herbacie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wchodzisz w bloggerze w Układ, na pasku bocznym wybierasz Dodaj gadżet i tam pojawiają Ci się różne możliwości, zjeżdżasz w dół do Obraz - klikasz i tam wstawiasz wybrany obrazek wcześniej zapisany u siebie na dysku, a powyżej wklejasz link prowadzący do odpowiedniej strony ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Wchodzisz w bloggerze w Układ, na pasku bocznym wybierasz Dodaj gadżet i tam pojawiają Ci się różne możliwości, zjeżdżasz w dół do Obraz - klikasz i tam wstawiasz wybrany obrazek wcześniej zapisany u siebie na dysku, a powyżej wklejasz link prowadzący do odpowiedniej strony ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Z nazwy spodobał mi się koci pazur, ale nie należę do odważnych, więc wybieram leśny likier ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z nazwy spodobał mi się koci pazur, ale nie należę do odważnych, więc wybieram leśny likier ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne candy...moze mi sie poszczęści:)
    a jeśli chodzi o herbatke to mam ochotke na żurawinową:)
    obserwuje jako Julka H.
    a banerek na moim blogu muliniane-cudenka.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dołączam do zabawy ;) obserwuję już od jakiegoś czasu :)
    Jeżeli chodzi o herbatkę to chętnie spróbowałabym Herbatę zieloną Truskawki w szampanie :)
    baner na pasku bocznym mojego bloga http://szydelkiemwoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Dopisuję się i ja! :)
    Bannerek na roznosci-z-codziennosci.blogspot.com
    Wybieram Rooibos Lemonita :)

    OdpowiedzUsuń
  12. więc i ja staję grzecznie w ogonku :)
    a co do herbaty to chyba wręcz idealna na długie jesienne wieczory byłaby cynamonowo-jabłkowa :)

    pozdrawiam serdecznie!

    www.mojepapierowki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się , obserwuje jako izusiaizusija :)
    banerek jest www.izusiaizusija.blogspot.com :)
    i wybieram herbatkę: Roobibos Lemonita.

    OdpowiedzUsuń

  14. zgłaszam się i obserwuje, baner na blogu
    Herbata zielona wiśnie z różą Gunpowder Rose

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też staje w kolejce , bo uwielbiam herbatki i na pewno będę częściej zaglądać do twojego sklepu po nie.Wybrałam herbatę http://allegro.pl/wzmacniajaca-organizm-50g-zenszen-imbir-hit-i3586138764.html Banerek umieszczony u mnie, więc zapraszam z wizyta na moje początki blogowania, mam nadzieje,że i ja za rok będę obchodzi taką rocznice http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Małgosiu pięknych prac i... ustawiam się w kolejce po candy z pyszną herbatką ;) Wprawdzie jesień na razie nas rozpieszcza ciepełkiem, jednak pewnie z czasem powieje chłodem, więc wybrałam herbatkę wzmacniającą bogatą w rozgrzewające przyprawy http://allegro.pl/wzmacniajaca-organizm-50g-zenszen-imbir-hit-i3586138764.html Pozdrawiam cieplutko, Małgosia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się. :D A herbatkę wybieram tą : http://allegro.pl/skrzyp-ziele-40g-herbatka-ekologiczna-skora-wlosy-i3580757263.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję roczku i z przyjemnością zgłaszam się do urodzinowej zabawy, by świętować razem z Wami:) Masz tak szeroki asortyment jeśli chodzi o herbatki, że wybór jest niezwykle trudny, bo najchętniej spróbowałabym każdej z nich:) Jednak zdecyduję się na herbatkę, która wzmocni mój organizm w okresie jesienno-zimowym http://allegro.pl/wzmacniajaca-organizm-50g-zenszen-imbir-hit-i3586138764.html Pozdrawiam gorąco i mocno trzymam kciuki:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń