piątek, 21 grudnia 2012

Moje miejsce na ziemi

Uruchomiłam swoją stronę na FB i z tej okazji przedstawię się bliżej. Oto zdjęcia mojego sklepu, w którym również tworzę moje prace na ile czas pozwoli (a właściwie klienci)
W sklepie mam dostępne herbatki na wagę,  kawę, przyprawy, trochę "zdrowej" żywności



 Suplementy diety Calivita- parę lat temu postawiły mnie na nogi i tak już zostało, teraz pomagam innym :)




tu moja modelinowa twórczość - robię koraliki z modeliny FIMO technika millefiori a z nich biżuterię, koraliki pokrywam specjalnym verniksem. przez to są błuszczące,




lubię też malować, ostatnio z kredek akwarelowych przerzuciłam się na promarkery i zakochałąm się w stemplach Magnolia :)
Kartki stały się świetnym uzupełnieniem do herbat, gdyż klienci często kupują herbatki na prezent, a oryginalna i niepowtarzalna kartka jest pięknym dodatkiem.

Wczoraj zrobiłam ekspozytor na kartki
wykorzystałam nieużywany ekspozytor po mydłach naturalnych:





 okleiłam po swojemu i wyszło tak:



Stempelek z Tildą bardzo pasuje do mojego herbacianego asortymentu :)



 kochane są tez stempelki C.C. Designs ze słodkimi dziewczynkami o szerokim zastosowaniu




dziękuję za uwagę i zapraszam na FB
Gosia:)

1 komentarz: