środa, 3 kwietnia 2013

Butelka i deska decou - soczyste jabłka

W decoupage chyba zostanę na dłużej, jest to dla mnie coś nowego i powoli odkrywam tą technikę.
Nie jest to łatwe, w scrapbookingu można wszystko zaplanować powycinać, przymierzyć, a tutaj źle przyklejona serwetka, czy farba niweczy całą pracę, ale ja lubię wyzwania.
Przedstawiam komplet kuchenny:
farby akrylowe - antyczna biel zmieszana z Gwiezdną perłą firmy Magnat, cieniowanie brązową farbą akrylową i opóźniaczem do akryli, pokryte 10x lakierem akrylowym.
Wypróbowałam farby akrylowe ze sklepu budowlanego firmy Śnieżka i Magnat i mogę powiedzieć, że Śnieżka jest bardzo rzadka w porównaniu z Magnatem. Magnat jest konsystencji gęstej śmietany i dobrze kryje, ale za jakość trzeba zapłacić :)




Zamiast korka  okręciłam butelkę sznurkiem i papierem 




pozdrawiam serdecznie i dziękuje za miłe słowa
Gosia :)

3 komentarze:

  1. Jest śliczny ten komplecik! Jak ja bym chciała tak umieć :) Póki co pierwsze próby nie wyszły mi najcudniej, ale planuję się nie poddawać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie wychodzi zawsze, mam jedną butelkę, którą już trzy razy zmywałam bo krzywo przykleiłam motyw, dobrze, że akryle łatwo zmyć ze szkła :)

      Usuń