sobota, 25 maja 2013

Beżowe pudełka hurtowo

W tym miesiącu nazbierało się trochę zmówień na pudełka, z czego bardzo się cieszę, bo dzięki temu odłożyłam kasę na wymarzoną bindownicę i zainwestowałam w kilka wykrojników :) Ale z drugiej strony już mnie męczą, są pracochłonne.

Dzisiaj pudełka hurtowo, największą popularnością u mnie cieszą się u mnie kolory brązu i beżu, więc na warsztat poszła Biała Róża z Galerii Papieru.

Pierwsze pudełko miało być z dodatkiem koloru ecru:



Dwa następne mają napisy takie same, ale różnią się szczegółami:





Idę robić następny boxik, miłej soboty i przypominam, że do jutra trwa moje candy z żółwikiem
pozdrawiam
Gosia:)

1 komentarz:

  1. Opanowałaś Małgosiu te pudełka do perfekcji, są śliczne ale rzeczywiście bardzo pracochłonne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń