sobota, 24 listopada 2012

Szopki hurtowo

Zrobiłąm kartki z szopką (stempelek zakupiony w Scrapku
Tym razem bez kolorowania,
pierwsza kartka na wyzwanie PWC czyli -  " STEMPEL, ALE NIE NAPIS (czyli np. obrazek, tło... a jeśli napis pojawi sie u Was, to nie może być stemplowany) Anniko mówi: POTRÓJNIE (czyli np. trzy gwiazdki, trzy wstążki, trzy warstwy itd.)"

 Stempel jest, ale nie napis, napis jest wycięty z tekturki od Craftymoly, ptrójnie - 3 śnieżynki


Oświadczam, że moja kartka wygrała w tym wyzwaniu !!! <<tutaj link do wyniku>>

i z dumą wklejam banerek:






druga kartka z różyczkami






 trzecia kartka ze złoceniami




 Czwarta kartka z dzwoneczkiem



pozdrawiam ciepło :)

5 komentarzy:

  1. Piękne kartki, a stempelek przesłodki :) Mój faworyt to ta z różyczkami. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Projektu Wagi Ciężkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie oczarowały stemple ze Scrapka. Na przyszły sezon muszę się w kilka zaopatrzyć. Kartki śliczne, moją faworytką jest trzecia - złota.
    Pozdrawiam i pędzę fotografować własne kartki, bo za godzinę koniec wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. woow, ale slodkie karteczki!!!!! przesliczne sa po prostu!!! :D az trudno wybrac jedna ...:D dziekujemy za udzial w wyzwaniu ProjektuWagiCiezkiej i zapraszam na nowe wyzwanie :D (moje pierwsze) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łądne karteczki, delikatne:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace, podoba mi się, że użyłaś niewielu kolorów, dało to bardzo ciekawy efekt! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń