piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajkowe candy przydasiowe


Dzisiaj Mikołaj, wiec dobry czas na prezenty :) Zapraszam na candy. 
Do zgarnięcia: 
3 arkusze filcu (nowe, zapakowane)
1 bloczek akrylowy 5x9 cm nowy
zestaw kwiatów z tiulem w kolorze pudrowego różu Marianne 
6x1 metr kolorowych wstążek (wstążki można kupić tutaj)
garść białych półperełek 4 mm
kilka drobiazgów (serwtki, taki, kwiaty materiałowe)
i kolczyki babeczki - reniferki, które chyba wyglądają jak pieski :), mają bigle ze srebra





 CO TRZEBA ZROBIĆ: 
1. Zostań publicznym obserwatorem tego bloga oraz

2. Dodaj podlinkowany do tego wpisu banerek z candy na pasku bocznym swojego bloga

3. Umieść pod tym wpisem komentarz
Proszę o jeden komentarz na osobę, 

Zapisy trwają do 22 -12-2013 do godz. 24;00, wyniki ogłoszę następnego dnia

  • nagrody wyślę tylko na adres w Polsce

a to banerek do pobrania:



Zapraszam serdecznie do udziału
Gosia :)

39 komentarzy:

  1. witam , chętnie zapisuję sie po cukierasy , chociaz dziś przyszedł do mnie Mikołaj to prezentów nigdy za wiele

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się :)
    banerek : www.izusiaizusija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie przygarnę takie słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję już od dawna ;) zgłaszam chęć udziału w mikołajkowym candy. bannerek już u mnie na blogu. pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja z miła chęcią się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne Candy <3 obserwuję od dawna, Bannerek znajdziesz u mnie: http://magialekanto.blogspot.com Zapraszam i pozdrawiam bardzo cieplutko <3 :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja także chętnie ustawię się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudności do wygrania, staję po nie w kolejce :)
    Bannerek na pasku bocznym na: always-made.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyłączam się do zabawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybko i ja sie zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To i ja się zgłoszę :)

    hand-megi.blogspot.com

    obserwuję jako hand-megi :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie dołączam do grona obserwatorów i do zabawy, zapraszam-banerek u mnie już wisi :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie spróbuję :-)
    Obserwuję jako: Dagmara Marciniak
    Banerek na: http://modelinadagmary.blogspot.com/

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pogodnych świąt Ci życzę i mnóstwa pomysłów na Nowy Rok pod choinką. ;) Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super candy i ja się zapisuję,obserwatorem jestem

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie sie zapiszę :) Banerek na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dotarłam i ja! Wpisuję się w kolejkę, a banerek tutaj: epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolczyki są przeurocze !:)
    I ja chcę o nie powalczyć ;D

    A tutaj jest banerek http://wreeed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako Doris.
    Baner na blogu: http://tworczoscdoris.blogspot.com/
    Świetne nagrody. :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne nagrody z przyjemnością ustawie się w kolejce chętnych na nie. Baner na pasku bocznym mojego bloga. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie stanę w kolejce po takie słodkości :)
    Bannerek na http://roznosci-z-codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super słodkości, chętnie się zapiszę. Obserwuję i lecę wieszać banerek. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, jestem setnym obserwatorem. Ale traf:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też, ja też chcę :) Same wspaniałości do wygrania, aż żal byłoby nie skorzystać :)
    Banerek na basku bocznym:
    handmadebyevi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się na słodkości i ja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. To i ja się zgłaszam :)
    banerek na moim blogu, na który przy okazji zapraszam: www.trzyrazyer.blogspot.com
    Pozdrawiam :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  27. Z wielką przyjemnością się zapisuję. Dołączyłam do grona obserwatorów jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super przydasie chcesz nam podarować, a kolczyki są urocze :).

    Z chęcią i ja się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się po te słodkości. :) Obserwuję, a podlinkowany banerek dodałam tu - http://dekobzdety.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  30. nie wiem, dlaczego mnie tu jeszcze nie ma - koniecznie naprawiam ten błąd :) wszystkie nagrody wspaniałe, reniferki przeurocze :) obserwuję od dawna, banerek na pasku bocznym.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. :)to i ja się ustawiam w kolejce po te super przydasie i kolczyki:)Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdarzyłam. Ja też dopisuje się do tej kolejki a banerek już dodany:).

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze ja na dokładkę :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. i tak na koniec zgłąszam się jeszcze ja choć końcówka to tylko dla frekwencji zazwyczaj bo rzadko wypada
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję jako Anna Michalak, banerek na http://szyciekoty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Chętnie wezmę udział w zabawie:)
    Banerek dodany na: http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com/
    Obserwuję jako Joanna.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń