niedziela, 13 stycznia 2013

Zapraszam na candy!!!

ZAPRASZAM NA ROZDAWAJKĘ!!!




Z okazji 100 posta na moim blogu,  postanowiłam ogłosić candy. Do rozdania mam dwa prezenty:

Dla scrapujących:
świąteczne czasopismo Magnolia INK z nowym, nierozpakowanym stempelkiem Tildy oraz herbatka wybrana przez Ciebie




dla wszystkich:
naszyjnik i kolczyki na srebrnych biglach z wykonanych przeze mnie koralików z modeliny Fimo o średnicy 1,5cm, długość naszyjnika 47 cm + 5 cm przedłużka oraz wybrana przez Ciebie herbatka




 CO TRZEBA ZROBIĆ:


Dla blogowiczów:
1. Zostań publicznym obserwatorem tego bloga oraz
2. Dodaj podlinkowany do tego wpisu banerek z candy na pasku bocznym swojego bloga;
3. Umieść pod tym wpisem komentarz - podaj informacje, który prezent wybierasz,  podaj proszę nazwę pod jaką obserwujesz bloga i podaj nazwę herbaty, którą wybierasz (odbędą się dwa losowania )

herbatki można wybrać tutaj: KLIK - dotyczy 1 porcji herbaty 50g 


Dla osób mających konto na facebooku:
1. Polubić galeriaprzyherbacie,   
2. Umieść wiadomość o candy na swojej tablicy facebooka,  
3. W komentarzu pod tym postem na moim blogu wpisz swoje imię i link do informacji na tablicy. (będę prosić o zrzut ekranu w razie wygranej), 
napisz w komentarzu, który prezent i herbatkę wybierasz
możesz korzystać z profilu przy komentarzach jako Anonimowy, jeśli nie masz konta w blogerze

4.Proszę o jeden komentarz na osobę,

5. Zapisy trwają do 31-01-2013 do godz. 24;00, wyniki ogłoszę następnego dnia


  • nagrody wyślę tylko na adres w Polsce
Zapraszam serdecznie do udziału.

                                                  Gosia :)








21 komentarzy:

  1. jestem pierwsza:) zgłaszam się z miłą chęcią. Cukieraski bardzo słodkie- mam na nie chętkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko za udział, określ jeszcze, który prezent wybierasz (biżuteria, czy gazetka) i podaj nazwę herbatki na którą masz ochotę:)

      Usuń
    2. już uzupełniam wszystkie informacje: mam ochotę na herbatkę kaktusowa sencha (moja ulubiona ale z takimi dodatkami jeszcze nie piłam) i gazetkę.

      Usuń
  2. Ja też się zgłaszam ; herbatka leśny elf i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się z wielka przyjemnością zapisuję, cudny jest ten stempelek,jeszcze żadnego nie mam może uda się i ten będzie pierwszy. Więc wybieram zestaw 1 - A herbatkę WHITE MONKEY. Pozdrawiam i dziękuję że zorganizowałaś takie super candy. Ewelina (Szkutnik) - i tak obserwuję, :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,
    Zgłaszam swój udział w candy.:) Stempelek mnie zachwycił, więc wybieram opcję pierwszą, a herbatkę China jasmine Dragon Phoenix Pearls :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością dołączam do zabawy Wybieram herbatkę 'Żurawinowa Moc' i dla odmiany biżuterię.
    Banerek na pasku bocznym bloga http://papierinozyczki.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością ustawię się w kolejce :) Chociaż moją pasją jest scrapbooking to jednak wybieram biżuterię - jest przepiękna :) a do kompletu idealnie pasuje herbatka China jasmine Dragon Phoenix Pearls. obserwuje jako trojanda :). Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dorota
    http://www.facebook.com/pages/Galeria-przy-herbacie/404593712949748#!/dorota.wysocka.568
    wybieram gazetkę + herbatę cesarzy

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam :)
    Wybieram prezent dla scrapujących - pisemko ze stemplem :)
    Z chęcią posmakuję
    Herbata zielona sencha Leśny Elf
    A obserwuję jako paseczkowa.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam do obserwatorów - wybieram prezent w postaci czasopisma dla scrapujących - a jeśli chodzi o herbatkę to poproszę
    Herbata zielona sencha Truskawki w szampanie
    Obserwuję jako Arleta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopisuję się do kolejki:) Wybieram zestaw z biżuterią, a herbatka może być losowo wybrana, bo taki wybór, że nie mogę się zdecydować;) Obserwuję jako weronkaa84

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam tutaj przypadkiem ale z przyjemnością zostanę na dłużej, tzn. będę zaglądać:} Bardzo podoba mi się zabawa więc przyłączam się. Chętnie spróbuję herbatkę: Kaktusowa Sencha, brzmi apetycznie:} A ponieważ biżuteria wykonana jest przepięknie, więc mój wybór pada na nią:}bloga obserwuję pod nazwą Anita M. - Liona Moje Pasje, konta na facebooku nie mam:{

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się z ogromną chęcią, bo stempelek z Tildą bardzo się do mnie uśmiecha :) obserwuję z chęcią, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy", wybieram oczywiście zestaw ze stempelkiem i gazetką, nie mniej biżuteria śliczna. Jeśli chodzi o herbatkę, wpadła mi w oko White Monkey - bardzo lubię białą herbatę, a poza tym wspaniała sprawa taki sklepik z herbatkami :) pozdrawiam cieplutko!
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością ustawię się w kolejce po Magnolię:) Herbatki... mniam! uwielbiam! Mały Budda brzmi niezwykle tajemniczo...:)

    Pozdrawiam, szafirek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Małgosiu. Już tu byłam wcześniej, banerek wisi u mnie od dawna a mój komentarz gdzieś znikł. Więc wpisuję się jeszcze raz, na gazetkę i herbatkę "Żurawinowa moc". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Parę razy już tu zaglądałam, Z przyjemnością zapiszę się na biżuterię i herbatkę zieloną Truskawki w szampanie. Pozdrawiam.
    http://www.nie-zapominajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. W sumie to ciężko mi zacząć, ponieważ planuję rozpoczęcie mojej przygody w scrapbookingu, tylko czekam na zakończenie sesji, a z drugiej strony ten komplecik biżuterii jest śliczny :) Także trudno jest mi wybrać obie rzeczy są śliczne. hmmm....
    Co do herbatki to zdecydowałam się na żurawinę...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja poproszę o Magnolię.... :) - nie mam jeszcze swojej :( i herbatkę zieloną bym poprosiła (Herbata zielona w kostkach Green Haichao Tea )
    Pozdrawiam serdecznie... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dopisuję się i ja po słodką Magnolię z dodatkami ;)
    a herbatkę wybieram China jasmine Dragon Phoenix Pearls - uwielbiam białą herbatę i zieloną jaśminową. A to połączenie białej z jaśminem kusi :) i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń