niedziela, 16 czerwca 2013

Bransoletki shamballa

Córka poprosiła mnie o bransoletkę shamballa, postanowiłam się z tym zmierzyć. Zamówiłam koraliki z kryształkami i hematytu o średnicy 10 mm, sznurek woskowany 1 mm miałam w domu.
Korzystałam z kursiku u Katalin  i wyszło coś takiego:



Jakiś czas temu oglądałam film w TV o propagatorze tych bransoletek ze Wschodu na Zachód. jest nim Duńczyk Mads Kornerup.
Pięknie opowiadał o filozofii buddyjskiej, o swoich podróżach do Nepalu i Tybetu. Podczas tworzenia swojej biżuterii nadaje jej wymiar wręcz mistyczny, wchodzi w stan wyciszenia i medytacji.
Wykorzystuje kamienie i metale szlachetne.
Tutaj w swoim warsztacie w Kopenhadze:



Jego strona internetowa

i na FB

pozdrawiam serdecznie i przypominam o candy - link na pasku bloga
Gosia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz